کارگاه های آموزشی

  1. اطلاعات درخواستی تمامی فیلدها را تکمیل نمایید.
  2. پرداخت هزینه شرکت در دوره را با با  کلیک آیکن پرداخت آنلاین تکمیل و  تصویر فیش واریزی را در قسمت الصاق (choose file) پیوست  نموده و  سپس دکمه ثبت را بزنید.
  3. درصورت وقوع مشکل در فرایند ثبت نام با شماره تلفن پذیرش آزمایشگاه : ۰۱۳۳۳۶۹۰۴۵۱ و ۰۹۹۳۸۳۷۳۳۵۰ (آقای صادقیان) تماس حاصل فرمائید.

راهنمای پرداخت:

ابتدا بر روی “پرداخت آنلاین” کلیک کنید سپس وارد سامانه پرداخت آنلاین دانشگاه خواهید شد. در صفحه بازشده آیکن آزمایشگاه مرکزی را انتخاب و وارد صفحه ای برای درج مشخصات می شوید. در قسمت ” آیتم پرداخت“، حوزه پرداخت را انتخاب نمایید (مثلا برای پرداخت هزینه شرکت در دوره های آموزشی، آیتم ” کارگاه های آموزشی و تخصصی” را انتخاب نمایید). بعد از تکمیل سایر مشخصات به درگاه اینترنتی پرداخت ارجاع داده خواهید شد که در صورت موفقیت در پرداخت  یک رسید با پیغام “ عملیات با موفقیت انجام شد.” در صفحه ظاهر خواهد شد. از  کلیه مشخصات مربوط به پرداخت  بصورت نوشتاری کپی تهیه و تصویر فیش پرداختی را در قسمت الصاق ثبت نام بارگزاری نمایید. 

برگزاری کارگاه های آموزشی ” شناسایی عناصر با روش طیف سنجی پلاسمای جفت شده القایی – نشر اپتیکی (ICP-OES) ” و “ردیابی و شناسایی محصولات تراریخته با رویکرد پدافند غیرعامل زیستی”

ثبت نام دوره 

 

نام نام خانوادگی

کدملی

شماره دانشجویی

عنوان دوره آموزشی

نام دانشگاه/موسسه

شماره تماس

ایمیل

عناوین برگزار شده :

کارگاه آموزشی آشنایی  با تشریح الزامات  استاندارد مدیریت آزمایشگاهی  

ISO / IEC  ۱۷۰۲۵ :  NACI- P13

TDWC_Water_In_Medicine3

مدرس دوره : مهندس عابدینی                                                                                                  

رئیس تضمین کیفیت  ،کارشناس حقیقی و سر ارزیاب استاندارد ایران ، مشاور و ممیز برقراری سیستم های مدیریت کیفیت با ۱۹ سال سابقه کاری در صنعت و آزمایشگاه آزمون و کالیبراسیون

فایل دوره (دانلود)

فایل ارائه پاورپوینت – قسمت ۱(دانلود)

22222222

11111111111

            دانلود فایل

folder-download-3