طیف سنجی ماوراءبنفش – مرئی

نام دستگاه: UV-Vis Spectroscopy

 مدل: Rayleigh- uv2601


 این دستگاه از قسمت‌های مختلف نوری و الکترونیکی تشکیل‌شده است. معمولاً یک یا چند تک‌فام‌ساز، منشور و آشکارساز دارد  و در آن منبع تابش، تابشی پیوسته را فراهم می‌کند؛ که توسط منوکروماتور تفکیک‌شده و پهنه‌ی باریکی از طول‌موج توسط ابزارهای نوری به سل می‌رسد. سپس نور گذری توسط آینه متمرکزشده و سرانجام در آشکارساز اندازه‌گیری می‌شود.


شرایط پذیرش نمونه


۱- امکان اندازه گیری طیف برای نمونه هایی به صورت محلول وجود دارد.  ۲ – برای نمونه هایی که از حلال (دیسپرسانتی) به غیر از آب و یا اتانول استفاده نموده اند، در صورت نیاز به رقیق سازی تأمین حلال بر عهده متقاضی میباشد. ۳- در صورتی که متقاضی نمونه پودری برای آنالیز محلولی فرستاده باشد ۵ هزار تومان به هزینه آنالیز اضافه می گردد. ۴-  به منظور حذف اثر پایه (کالیبره و صفر نمودن دستگاه) برای نمونه های محلول، ارسال حلال پایه الزامی میباشد. ۵-  لطفاً هر یک از نمونه ها را در ظروف مجزا و مناسب ارسال فرمایید. ۶ – نمونه ها باید دارای حداقل حجم ۱۰ سی سی باشند. ۷-  درصورت درخواست چند آنالیز مجزا  از یک نمونه، می بایست ضمن تکمیل فرم مربوط به هرآنالیز، آن نمونه بصورت تفکیک شده در ظروف جداگانه به میزان نیاز برای هر آنالیز، تحویل گردد.

عملکرد و کاربردهای دستگاه

این دستگاه  می تواند آنالیزهای کمی و کیفی گسترده ای را در زمینه های تحقیقات بیوشیمی و صنعت، آنالیز دارویی و بهداشت ، صنایع غذایی و حفاظت از محیط زیست را پوشش دهد. برخی از ویژگی های آن عبارتند از:

☑ محدوده طول موج بین ۱۹۰-۱۱۰۰ نانومتر

☑ دقت طول موج: ۰٫۳nm±

☑ دقت تکرارپذیری: کمتر از ۰٫۱۵nm

خدمات قابل ارائه با این دستگاه

 .برای اطلاع از هزینه ها بر روی ” کد تعرفه و هزینه ها ” در بخش زیر کلیک کنید *

ردیف شرح خدمت تعرفه ها
۱ جذب و عبور مایع با حجم نمونه۵۰ میلی لیتر

زمان سرویس دهی با این دستگاه

روز ساعت شروع ساعت پایان
شنبه تا چهارشنبه

متخصصین دستگاه

نام و نام خانوادگی  مرتبه علمی شماره تماس

کاتالوگ دستگاه